Vendégművész a társulatban
Címkék: emberek csapat clio versenyzők pannónia ring proex
2010.08.03. 13:26
Furcsa helyzetben vagyok!
Úgy érzem magyarázkodnom kell, pedig lelkem mélyén tudom hogy semmi szükség sem lenne rá - talán túl sok időt töltöttem a raliban.
Van néhány csapat a magyar gyorsasági autósportban, akikkel az átlagosnál is jobb kapcsolatot ápolunk, ezek közé tartozik a GFS, a Bovi Motorsport és az Endurance Club Hungary.
Így fordulhat elő az a furcsaság, hogy Nagy Norbi, aki az Endurance Club Hungary ifjú tehetsége, a bajnokság hátralévő két futamán a ProexRobi által megálmodott és Peti, Lajos, Ármin és Pisti kezei között testet öltött kis Clioval áll rajthoz.
Mivel Grigalek doktor sűrű programjába nem fér bele a két utolsó futam - hát nem mindig előny ha valaki elismert sztár plasztikai sebész, és két csodálatos gyermek édesapjaként is helyt kell állnia - ezért felmerült az együttműködés ezen lehetősége.
Így mindkét csapat profitálhat: nekünk partnereink kiszolgálása szempontjából igen fontos, hogy reklámfelirataik eljussanak a nézőkhöz és a médiába, Norbi viszont különösebb kockázat nélkül próbálhat ki egy teljesen más, Ford Fiestájától eltérő technikát, ami fejlődése szempontjából lehet előnyös.
A két autóban talán csak az a közös, hogy mind kettőben robbanó-motor van és kerekeken gurul. A Fiesta egy száz százalékig hosszútávú versenyekre épített technika, ahol a megbízhatóság mindent felülír. Minden felhasznált alkatrész túlbiztosított, elsődleges szempont , hogy kibírja a huszonnégy órás igénybevételt, szemben a Clióval, ami egy pattanásig feszített íjhoz hasonló, sprintversenyekre hangolt gép. Mivel a kategória és géposztály is ugyanaz, mint amelyben eddig is versenyzett, Norbi minden különösebb gond nélkül tovább gyűjtheti a fontos bajnoki pontokat.
Azt hiszem külön nem is kell mondanunk, hogy kérjük, ugyanúgy szurkoljatok neki mint a mi pilótáinknak, hisz ugyan csak két futam erejéig, de Ő is a mi fiunk lesz. Az biztos hogy néhány lelkesítő üzenetnek Zolihoz és Áronhoz hasonlóan Norbi is örülne!
Sajnos sok lehetőség a tesztelésre, gép és ember összehangolódására nem lesz, ezért
próbáljuk minél jobban kihasználni a verseny előtti hetet a Pannoniaringen.
Az ott történtekről természetesen beszámolunk, minden fontos dologról maguk az érintettek mesélnek majd. Korábbi kéréseknek is megpróbálunk megfelelni: több háttér információval, a szerelők mindennapi munkáját és életünket bemutató kisfilmek készítésével.
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.