Tegnap Áron és a csapat megmutatta miről szól az autósport: szorgalomról, alázatról és kitartásról (természetesen az anyagiak mellett).

Egy ilyen edzésnap koreográfiája szerint reggeltől amíg a látási viszonyok ezt engedik fél óra autózást fél óra szünet követ (ez alatt a szünet alatt más kategória versenyzői köröznek).
Áron minden egyes etapot ki is használt az első percétől az utolsóig, a szünetekben pedig ProexRobival az oldalán megnézték a belsőkamerás felvételeket az előzetesen megbeszéltek szerint, minden pályán töltött fél óra után más más kanyarra fókuszálva, majd elemezték az adatrögzítőből kinyert információkat aminek alapján döntöttek a beállítások módosításáról.

A munka dandárja csak ezután következett Peti és Lajos természetfeletti gyorsasággal állított dőlést, szét- vagy összetartást a futóművön, amíg Melcsi a megváltozott paraméterekhez „nyomásolta” a gumikat, és tették mindezt megszámlálhatatlan alkalommal. Hogy teljes legyen a program délutánra és estére maradt a kis Clio talpra állítása.

A mai nap is igen hasonlóan telt azzal a nem is apró különbséggel, hogy munkájából végre sikerült elszabadulni Zolinak is és így már hatványozódott a kipróbálható beállítások száma.

És miért van erre szükség?
Mert egy így összerakott körrel, akár néhány századot is le lehet faragni a köridőből, sőt, szerencsés esetben néhány tizedet, ami bizony értékes pozíciókat jelent.

És végül is erről szól az egész.

Megjegyzés: ezt a cikket eredetileg csütörtök éjjel akartuk kirakni, de a helyszínen lévő internet ezt nem tette lehetővé

A bejegyzés trackback címe:

https://proexsport.blog.hu/api/trackback/id/tr502249878

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása