A műhelyben nem áll az élet, épp Áron Suzukiját várjuk a fényezőből , és mindeközben átalakult kissé Horváth Zsolti Ferrarija is.
A régi tankoló-rendszer és üzemanyag-tartály kikerült az autóból. Az új egység teljes mértékben megfelel a legfrissebb homologizációs szabályzatnak. Valamint sikerült kiküszöbölni a régi rendszer hibáit, amely már okozott forró helyzeteket a ferraris tankoló-személyzetek számára. 
 
Ennek konstrukciós okai voltak, a tankolónyílás közvetlenül a légbeömlő fölött volt, így az esetleg kifolyó benzin ráfolyhatott a katalizátorra, a forró fékekre és akár lángra is lobbanhatott, mint ahogy azt tette is az első 12H Hungaroring futamon.
 
 
Az átalakítás további előnye még, hogy az új 120 literes tank az utasülés helyére költözött, így javítva a súlyelosztást.
Ugyan az alkatrészek gyáriak, beszerelésük Pétertől igencsak nagy precizitást igényelt. A hely szűkössége megnehezítette a tartószerkezetek kialakítását és a tank elhelyezését.
 
 
Mellesleg Peti keze munkája a szemnek is kellemes látvány.

A bejegyzés trackback címe:

https://proexsport.blog.hu/api/trackback/id/tr652654273

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása